Stämpling

Har på senast haft väldigt mycket att göra och sånt gör en så väldigt låg,
men snart är det sommarlov och då kommer allt bli mycket bättre!

Tänkte faktiskt ta sommarlov redan på onsdag, skulle sitta fantastiskt!
Fick världens underbaraste sommarjobb igår, hur kul som helst!
Spelade fotbollsmatch och visst blev det vår första vinst! Fantastiskt

Var på möte i lördags angående min USA resa, aaaaaah jag är såå förväntansfull!
Köpte även min efterlängtade onepiece och besökte Emmas grav, det var en fin dag:)

Min lektion jag har idag.. börjar kvart över tre.. kul! Sista gympa lektionen behöver man
ju faktiskt gå på. 

Nu ska jag fortsätta mysa i min O.P och tycka synd om min fot.

Over'n out

Kommentarer
Postat av: Bruntebus!

Vad tusan händer tejer!? Nu är det en vecka sedan det senaste inlägget:O



Jag vet att ni vill :D

2011-06-06 @ 17:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0