Smile, it's a good day

Somnar man med ett leende på läpparna, vaknar man oftast med ett. Och det är precis
vad jag har gjort, känner på mig att denna dag kommer fyllas av lycka för att det är fint
väder och jag är sprudlande glad. 

Det har tänts en ny gnista i mitt liv. Var sjuk förra veckan och insåg snabbt att det, visst,
skolan suge, men att vara sjuk suger mer, så genast längtade jag tillbaka till skolan!
Finns ju fler anledningar såklart.. 

Nu ska jag plugga lite, sen åka och spela fotboll mot Tinnis, känner på mig en vinst!
Slänger upp lite bilder från balen igår



Fias baluppsättning, som jag fixade



Resultatet med klänning och den andra parhalvan, tjusigt!



Den andra tjejens frisyr som jag fixa, himla vackert!

Längtar som satan tills jag får dansa bal, ne nu måste jag ta tag i engelskan!

I'm out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0