I ett naffs

Vad gör man såna här tråkiga dagar? Dagar då man endast känner sig ensam och ledsen?

Man tar på sig fotbollsskorna och drar ner och tränar, tar en varm dusch, glass och ett gott snack med
de fina och alldeles speciella människorna i din närvaro, de som endast får dig att må bra, de som med
bara sin röst och närvaro kan få dig på bättre tankar!

Min fina vän Jennie och mina föräldrar tillgägnas denna text!
Jo, för att vi talar om det alltför sällan, hur mycket vi faktiskt uppskattar varandra. 
Alla behöver få höra det, därför behöver alla säga det för det kommer resultera i att alla får höra det!
Då tror jag det kommre bli en ljusare värld :)

Carpe Diem - Fånga dagen! Så sjukt överanvänt, men det mest klokaste som någonsin skådats!
Det är en torsdag, frisör hela dagen.. Trött, ensam, känner sig lite extra ful idag.. Tråkig dag!
Men så har jag fotbollsträning och jag vet att när jag kommer hem så ska jag sova (tror det jag
uppskattar mest haha), det gör att denna tråkiga dag ändå är värt lite, man överlever dagen ändå,
för man har något roligt att se fram emot!

Tips: Så i stället för att gå och lägga energi på de tråkiga dagarna, lägg energin på de roliga,
det du ser fram emot! Fånga dagen!

Det var allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0