Hårdag!

Ingen inlägg från mig på senaste, detta med plugg nivet..
Men nu äre slut for a while!

En vecka kvar till ett liv fullt av äventyr, lyckligast i världen!
Igår var Josse Bosse och jag i Mjölat och fixade till en liten tant till modevisningen, göör fin blev hon!

Vi färgade henne i en koppar ton och behöll den ena sidan längre. Längst bak i nacken  klippte kort som en våg, de flyter ihop. Den andra sidan klippte vi också kort men sparade plysongen lång.


Tidigare på dagen gjorde jag en uppsättning också



Jag har satt upp allt hår rakt bakåt i en stram toffs. Jag lockade gåret i toffsen och bara rullade in de och
satte upp det som jag tyckte, man måste tänka på formen! Det sista sedan gjorde jag en, vad ska man kalla
det, bulle som jag fäste tills jag fick en fin form. Har dock fuskat lite, använde hårnät! 

Nu ska jag joina familjen och njuta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0