It wasn't me how did the crime

VÄRLDENS STRÄNGASTE FÖRÄLDRAR- tv4 plus
Hihihi i like it! De är så otroligt roligt att se när alla får damp på varandra :)
Idag gick jag hem vid lunch pga attt jag mådde sjukt illa..sen när jag kom hem spydde jag...de va äckligt.
Ingen dans för mig idag...ledsen i ögat.
En sådan här dag vill man titta på the O.C men tyvärr kan inte Michaela de, FÖR FANNY HAR TAGIT ALLA MINA O.C BOXAR!!!!!!! De va sjukt länge sen nu...SKULLE UPPSKATTA OM JAG FICK DE TILLBAX :)
Juste! Kan någon berätta för mig var Lucas och Peyton i One tree hill har tagit vägen?
Jag blir totalt galen när Haley skriver till honom hela tiden! Så frågan är, Vart gömmer sig Lucas?
Dagens låt: Riverside - Agnes Obel / Deppig Mich


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0