Top 10

Har nu hunnit både tvätta bilen och städa hela huset, snart kommer det att flyga gafflar,
ösas tallrikar och hackas grönsaker när jag intar köket för lite TACOOOOS!

Slänger in mina top 10 ATT-GÖRA sommar 2011:

1. Jobba (Ser jag väldigt positivt på. Vi som är fyllda 16 vårar+ inser snart att det blir lite
knapert i plånboken de där sommarmånaderna, och att allt man vill ha kommer då, pengar
kan man inte ha för mkt)
2. Sola (Ser jag väldigt positivt på. Men även negativt, jag är sortern som bränner mig..)
3. Njuta (Ser jag väldigt positivt på, man måste njuta av att man faktiskt fått i äran att leva)
4. Spana på killar (Som ni vet, ser jag väldigt positivt på detta, men.. spana med måtta)
5. Roadtrip (Ser jag väldigt positivt på. Men tyvärr slösas här mycket pengar och tiden är
dyrbar)
6. Festivaler (Har alla sommrar alltid vart på för nåra festivaler. Vill som alla andra känna
den härliga festivalkänslan, doften av grillat, sol, och massa människor)
7. Umgås (Har även här gjort alldeles för lite. Nu ska det bli ändring, ingen av mina kompisar
kommer undan mig)
8. Förbereda mig inför USA (Resan till USA kommer bli tuff, kan nog förändra hela mitt liv,
måste jag vara förberedd inför)
9. Storstadsliv (Älskar stockholm och allt som har med Stockholm att göra. Där kommer jag
spendera den mesta tiden av mitt lov=
10. Sist men inte minst - TA VARA PÅ STUNDEN! (Detta är jag allt för dålig på. Ta ingenting för givet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0