These days, I call em' Life

Svängiga dagar som dessa är dagar man lägger på minnet!
Dagar som dessa är dagar som betyder något, dagar att ta till vara på!
Dagar som får en att må bra!

Vaknade upp hos louise, drog vidare hem till mig, fortsatte sedan till
Mjölby. Där gjorde vi ett stopp på Lagman för att kolla innebandy,
sista stopp Skänninge. Där skulle det spelas match. Mjölby AI - Borensberg!
Självklart vann Mjölby AI (mitt lag) med 2-0, det tackar vi för!

Härnäst ska jag ta mig en dusch, eller ett bad. Tillsist ska jag ta mig min
skönhetssömn!

Vill ha en onepiece, en egen! Inte en lånad av syrran, som vägrar att bli tvättad..



Fina värld (intalar mig att det alltid finns något gott) SHOW ME SOME SUN!
Detta väder, är icke något jag önskat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0