Me and You

Det finns faktiskt människor som är helt underbara, insåg idag att alla mina vänner som jag har idag kommer inte vara mina vänner om 10 år..började stört böla! Hur kan de vara så?                                                                 Även hur bra vänner man är så kommer man med tiden inte vara vänner! Fyfan vilken äcklig tanke!!
Därför gjorde jag en video.:) ganska prooo om jag får säga de själv.!                                                            Men nu ska jag duscha och sen blire GREY´S.


Carin gillar mig..:*

Kommentarer
Postat av: evelina

vill du vara med och tävla i dagens blogg? gå då in och anmäl dig på min blogg & ta chansen få läsare på köpet :-)

2011-03-24 @ 01:21:40
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/
Postat av: Sandra, låtskriver & sanger!

så fin blogg :D

2011-03-24 @ 23:24:06
URL: http://sandrahelen.blogg.no
Postat av: carin

gillar dej massor michan!

2011-03-26 @ 12:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0