Må bra

Sittter här och tittar på Vampire Diaries, jag har aldrig gillat de faktiskt...JAG FÖRSTÅR INTE VARFÖR :O De är ass braa! Lite smått läskigt..nu skulle man vilja ha en myyys kille brevid sig.
Jag väntar på min käraste vän Johanna Lenárd, hon ska komma hem till mig :)
Vi ska fixa oss inför ikväll..inte så mycket och fixa faktiskt..vi ska på PYJAMAS PARTY!
Så min pyjamas ska på!
Blir svårt och välja vilken..Sexig eller Orginal? Jag vet faktiskt inte, men vet ni vad? Det är sånt som märks.:)
Peace

Kommentarer
Postat av: Therese

Bli dagnes blogg! kolla in min blogg och se hur du ska göra!

www.tttheas.blogg.se

kramar therese :)

2011-03-19 @ 18:56:51
URL: http://tttheas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0