Let's hope it's not today!

Snabbis, för har gööör mycket att göra!
Hettsig dag kan man lugnt säga.. Åkte iväg till skolan,rätt lugnt ändå.. Puuh skönt!
Med tanke på att det sen var lite stressigt.. Men jag klarade det fint! Slutade 5,
sprang in till stan (fick skjuts av min lärare), gick in på Accessories för att lämna CV,
sprang till Rese (åkte buss), hoppade på tåget (gick.. egentligen) för att sedan springa ner
till träningen (åkte bil..) som slutade 9. Hem fort som satan för att äta, packa, städa, duscha,
göra sit-ups (Min dagliga rutin), fixa med PA:t och slutligen för att sova..

Imorgon komemr dagen som jag väntat på i 4 veckor.. Räknat ner varje dag!

Mitt nya liv - Laktosfritt + Sit-ups varje kväll, borde göra susen!

Bilder på min uppsättning från diag kommer i morgon, om jag hinner.. annars kommer de på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0