Idag är en bra dag, idag är det bra!

När jag vaknade tog ja titt ut och såg solen stråla.
KÄRA VÅRVÄDER, ÄNTLIGEN ÄR DU KOMMEN! som vi har frysigt,
som vi har längtat, som vi har väntat. Så många hopp som dött,
så många liv som gått förlorat.
Men nu mina vänner, du är våren här!

Men så snöar det väl i april..

Idag känner jag mig snygg, strålande vacker! Det måste ju ha med
vädret att göra, tänkte jag!
Det känns ju ändå lixom rätt bra att det fina vädret dyker upp när
allt annat är rätt så jobbigt och tråkigt.

Idag är det tisdag, i morgon är det onsdag, i övermorgon är det torsdag..
och i övermorgons morgon är det fredag! Även det gör mig rätt glad för
då ska jag och min vän busa. Vi ska även ta massa fina vårkort som jag
med glädje kommer lägga upp här!

Och bara för att det är en sådan bra dag idag, så ska jag lägga upp den perfekta
mårbra låten!

http://www.youtube.com/watch?v=68ugkg9RePc

Nu drar jag på lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0