dittan & dattan

Fredag snart, vilket betyder EL Stockholmo för min del!
Helgen kommer att inkludera shopping, fest, mys, flöt, film, pojkar, solning..
Hört attt det ska bli riktigt varmt! Let's work on the tan

Det finns ett problem dock.. Någon smart(?) person har lagt in en torsdag mellan onsdag o fredag..
någon ännu smartare(?) person har lagt mitt schema så att jag slutar 5, sen träning till 9?
Vafan!? Menmen, klarade det förra veckan och visst blev det fredag i alla fall!

10 veckor till sommarlov dessutom, har ni några planer inför sommarn? :)


Kommentarer
Postat av: Evelina Björninen

KOLLA IN MIN BLOGG www.scenbloggen.com/ellebackstage

2011-03-30 @ 20:04:44
URL: http://www.scenbloggen.com/ellebackstage

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0