Påskägg inspirerat av Brunte

Snart är det påsk. Då får man gigantiska påskägg fyllda med AS MASSA godis av sina nära o kära.
Älskar påskägg med massa färger och godiset ska också vara färgglatt såklart!

Min bror har faktiskt lovat mig ett sånt påskägg i år. En påsk utan påskägg funkar ej!

Har ett jätte gulligt påskäggs minne.. Vi var i danmark och hade dagen innan påskafton varit på
legoland. På morgonen hade mamma o pappa gömt våra ägg (som vanligt) oså letade vi som bara
den.. mitt låg på hatt hyllan på hotell rummet, fett nice! Det var en sånhär fjäder på :)

Har ni några påskminnen?

slänger upp bilden bilden på uppsättningen jag gjorde innan helgen med.






Kommentarer
Postat av: Bruntebus!

Fett Nice inlägg om påskägg, fantastisk idé asså ;)

Jag minns en påsk då jag fick godis i en superfin glasskål av min nära fisvän, för flera år sen då vi brukade ta en massa bilder på oss tillsammans. Idag står skålen på en av mina hyllor bredvid min säng:)

2011-04-07 @ 19:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0