Påsk vare här

Wuuuuw okej, sketa länge sen man skrev! Kan bero på en viss awesome vecka i stockholm!
Det blev faktiskt alldeles för mycket Stockholm för mig, blev en stockholmare på nytt, uppskattas
inte lika mycket här nere i östergötland.. menmen det är fint jö!

Bäst att byta dialekt igen så man inte åker på en smocka.
Jobbade på en frisörsalong i stockholm, det var helt perfekt! Nu jävlar kan jag vika handdukar och
sopa hår.. inte riktigt därför jag var där va? Men ändå, härliga människor och fint väder, ja, då spelar
det ju faktiskt inte så stor roll!

Sitter och trycker i mig lite kvarlevor från påskhelgen, hade en underbar helg på Kalvis (mormor och
morfars land). Tillbringade tiden ihop med min familj, morföräldrar, kusin, Michan och Haraldboyzor.. right?
Jaja, galen helg!

Träligt dock att skolan är igång, men jag är på topp just nu så skolan går an ändå! Snart är det helg också..
vilket betyder valborg! Btw var på anställningsintrevju igår, det gick bra! Aja det var bara en flik-in

Valborg, juste, här bär det av till Uppsala för lite studenttrevligt! Är inte student, men kan nog få te't i alla fall.
var nyss och kollade på när min kompis dansade, hon är göör duktig!

Man blir sjukt sugen på att börja dansa alltså, är inte så bra, men kul är det!

Vad har ni gjort på påsklovet och under påskhelgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0