Kläder

Idag ska jag prova alla mina nya kläder (igen) sen ska jag fixa med en väska så att den
blir prefekt!

Finns inget positivt med att vara sjuk, men alla roliga saker man kan göra när börjar må bättre
är positivt! Har nu fixat med alla bilder på det jag köpte i helgen, slänger in de!











Väskor - Mormors garderob
Tjock tröja - Myrorna 85 kr
Shorts - Gina Tricot 299 kr, Bik Bok 299 kr
Klänning - Myrorna 65 kr
Linne - Myrorna 65 kr
Skjorta - Mormors garderob
Sjal - Mormors garderob
Svart tröja - Gina Tricot 146 kr
Linne - Bok Bok rea 125 kr

Köpte även världens underbaraste läppstift som jag inte har bild på, men det är i alla fall hur snyggt
som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0