Hårgänget

Bloggar ända från Stockholm, skulle gjort ett inlägg igår med massa bilder, men så var jag
visst tvungen att åka till tåget så hann inte.. det får bli när jag kommer hem igen.

Första dagen på Hårgänget, lite segt men en väldigt spännande och intressant plats. Ser fram emot
tre dagar till!

Äter chips och tycker att livet är bra fint, även att jag är hur seg som helst (efter en dag då jag i princip
har stått hela tiden, förutom lunch, 10.30-18.30) och måste plugga, egentligen.. Men vädret var underbart
och jobbet bjöd på härliga människor, så är det då inte värt att vara lite seg? 

Bäst att hyoppa i säng kanske, ska upp 7 i morgon.. Hoppas på fint väder i morgon med!

Asta la vista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0