Dagens tips

Jag kom på en grej!
Vissa dagar bara avskyr man. Oftast för att det inte händer något kul då, utan allt är rätt
trist. Så går man och tänker på saker man VILL göra, men som man aldrig gör.

Och så allt snack om att man ska leva livet.. Ja, men då gör vi ett försök! Simpelt

Varje dag ska jag skriva ner EN grej som jag ska göra den dagen! Som jag måste göra,
och det måste vara en rolig grej som man blir glad av. 
Gör man fler är det ju bara bättre, men varför man ska skriva en är för att man ska kunna uppnå
det också, inte bra att sätta för höga mål som man sen inte klarar!

Skriv ner allting och utvärdera senare på kvällen.

Tror det kan funka faktiskt :) nu har vi lite kul!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lät förbannat vettigt. Man lever aldrig i nuet

2011-04-04 @ 20:02:34
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/
Postat av: Brunte

Tycker ni bloggar för dåligt... Och fanny, var är de där bilderna på uppsättningar du lovade i ett tidigare inlägg, strax innan du åkte till Stockholm. Och jag skulle vilja se ett inlägg om påskägg och dess mening i era liv.

Tjarå!

2011-04-06 @ 14:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0