Dagens tips

Sexparty var jag på igår, jag gick dit med inställningen: Jag ska inte handla något haha..
(för att jag tänkte att jag är för pryd och inte alls sådär porrig), åkte därifrån med 744 kr mindre!
Så kan det gå om man heter Fanny Winqvist och har den min ekonomi..

Nu sitter jag och myser med min mor och syster, har varit på frisörmässa idag!
Bobby delade ut vip-biljetter till efterfesten.. fan tänkte jag, då jag var tvungen att åka hem!

På tal och frisörmässa och avokado, dagens tips; 

Upplever ni att ni har torrt eller tråkigt hår. Ni upplever håret mer slitet och sprött,
kan detta tyda på brist av fukt. Köp en bra fuktgivande hårprodukt. Jag skulle rekommendera starkt
silkesdroppar! Det är det absolut bästa man kan göra för håret. Det repearerar INTE håret,
men det tillför fukt och lägger sig som en mjuk yta över hårstråt. Man upplever då håret istället
mer friskt och mindre torrt :)



Det här är den bästa produkten som finns! Den ger håret glans och gör det otroligt mjukt och
vet ni vad det bästa är? Man kan använda det hur mycket man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0