A night of passion

OJ vilken helg vänner och icke vänner!
Därav inga inlägg från min sida.

Vi började helgsaktiviteterna på ett tåg i fredags, drog till Stockholm, till vilken nytta?
Men det visade sig att det var nytta i alla fall, shoppade festade mysade flötade..
Gjorde precis allt det där som vi sa! 

Kom även till en punkt då jag funderade.. Den här helgen gick ut på att jag och Louise gjorde
precis vad vi kände för, vi strävade efter något vi verkligen ville och utförde det med storm!
Nu blev det inte som planerat men vi vek inte ner oss utan vi tog nya tag och gjorde det till var det var!
Vi gjorde precis vad vi ville och visade oss själva; Att visst fan lever vi!
Och jag är så fruktansvärt glad över att jag hittat denna tjej för att hon, uttryckt på engelska; Make me alive!
Mycket riktigt, vi gjorde saker som jag för ett tag sen hade sagt: ne det går inte.. till!

Jag tänkte att hade vi inte gjort det, hade vi inte levt ut stunden precis som den var! Allt var perfekt!

Tänkte be henne skicka lite bilder som jag kan lägga upp sedan, ska även ta lite bilder på vad jag köpt,
de kommer upp någon dag fram igenom :)

Ha det gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0